Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Długość grzania świec

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Długość grzania świec

    Zamieszczone przez blackrs
    misiek a gdzie najlepsze ceny tych amorow? ja usiebie narazie mam -30 i ori amory. ale pewnie niedługo się skończą bo przeleciaky już 60 tys i trzeba będzie kupic już konkretne.
    Dobrze ci się auto prowadzi ? Ja w o1 miałem taki setup ... O zgrozo nigdy więcej ! Prowadzenie beznadziejne , tłumienie żadne , tyle ze wyglądało ładnie :szeroki_usmiech

    Teraz budżetowo spróbuje ultra sr +eibach -30 i zobaczymy jak będzie ...to jednak 100%roznicy w cenie pomiędzy bilsteinem ... A jeszcze heble mnie czekają bo co z tego ze się będzie zajebiscie odpychać ,prowadzić jak nie będzie się dało zatrzymać :diabelski_usmiech

  • #2
    Długość grzania świec

    Witam
    Wiem że temat był już od dawna wałkowany chodziłem szukałem po postach logicznych wniosków i nie znalazlem. Wymieniłem ostatnio czujnik temeratury bo myślałem ze świece bedą dłuzej grzać, ponieważ mam problem z porannym odpalaniem, tzn. po nocy gdy rano chcem go odpalić nie łapie w temp 0-5 C za pierwszym razem tylko trzeba go odchełtac z 2 razy dopiero i świece pokazują się na ok 1-2 sekund, nie powiemm bo juz niby troszeczke lepiej ale jakieś dużej różny nie ma po wymianie tego czujnika. normalnie gdy juz pochodzi z 1min to od strza ła nic chełtniecia nie ma, tylko po nocy czyli po dłuzszym czasie. I chciałbym teraz zapytać jak długo wam świeci kontrolka i grzeją świece dodam że sprawdzałem woltomierzem i jak na blacie kontrolka zgasnie to i odcina napięcie na świecach. Czy to jest normalne takie ranne wpienianie czlowieka. Powiem szczerze że czytalem troche z tych postów i nie wiem jak sie za to zabrać, mechanicy mówili wymień czujnik , wymien czujnik a tu dupa blada. Prosze tylko nie spamować typu jedz do mechnika bo nie zamierzam za kazde gówniane przypuszczenia whybulać kasy n darmo a byłem już u kilku i to głównie z polecenia.

    Komentarz


    • #3
      Odepnij czujnik i zobacz ile czasu kontrolka będzie świecić

      [ Dodano: Wto 02 Kwi, 13 17:31 ]
      Zamieszczone przez Kryzys5554
      woltomierzem i jak na blacie kontrolka zgasnie to i odcina napięcie na świecach
      Kontrolka informuję, że silnik jest gotoy do uruchomienia, ale świece nie powinny przestawać grzać, bo one jeszcze dogrzewają silnik podczas pracy
      Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
      Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
      Pozdrawiam i Szerokości!
      Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
      http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

      Komentarz


      • #4
        tak ale czujnik wymieniałem, kat regulowany, świece sprawdzone a jesli odepne i bedzie dluzej świecić to co wtedy??

        Komentarz


        • #5
          Wtedy, to już ostatni gwóźdź do trumny dla czujnika...
          Mogłeś wymienić okej, ale czujnik może być wadliwy.
          Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
          Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
          Pozdrawiam i Szerokości!
          Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
          http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

          Komentarz


          • #6
            Świeci różnie, w zależności od temp. na zewnątrz i tego czy auto długo stało (po nocy dłużej). Prosty patent - przekręć kluczyk, wygrzej świece, wyłącz. Przekręć kluczyk, wygrzej, wyłącz. I jeszcze raz.
            Moja Octavia

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Tobi77
              wieci różnie, w zależności od temp. na zewnątrz i tego czy auto długo stało (po nocy dłużej).
              Jak silnik jest zimny (tym bardziej po nocy) to świeczki działają jeszcze kilka, kilkanaście minut po uruchomieniu dogrzewając silnik.
              AKryzys5554, Wyraźnie napisał, że mu odcina napięcie zaraz po tym jak kontrolka zgaśnie
              Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
              Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
              Pozdrawiam i Szerokości!
              Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
              http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Kryzys5554
                jak długo wam świeci kontrolka i grzeją świece
                u mnie po nocy kontrolka świeci jakieś 7 sek zanim zgaśnie ale odpalenie w takiej temp nie następuje od strzała tylko muszę pokręcić jakieś 1-2 sek i załapie - później oczywiście dymek z wydechu z nieprzepalonego oleju i można jechać Po nagrzaniu autka kontrolka od świec gaśnie po ok 1 sek.
                Jak długo grzeją świece nie sprawdzałem.
                Autko ma wylatane prawie 240kkm i jest z 2001 r. i szczerze powiem nie pamiętam kiedy świece były wymieniane (pewnie dawno temu - minimum 80 kkm i 2 lata temu)
                Paweł

                Komentarz


                • #9
                  to i ja się dołącze...
                  u mnie po zimnej nocy kontrolka swieci sie kilka sek i odpala od strzala, czasem sie dziwie ze trwa to jakby ulamek sekundy.. przejade pare km i gaszę. Gdy chce znow odpalic to kontrolki szybka gasna, ale silnik kreci 2-3 sek... cos jest nie tak?

                  Komentarz


                  • #10
                    a jeszcze prośba bo męczę się z tą wtyczką jak ją wyciągnąć bo dostęp nie za bogaty i słabo widać, i jeszcze może spróbuje zaaczym zacznę ściągać wtyczke sprawdze błedy po starym bo kompem mi sie nie podłanczali a czytałem że jak widzi stary błąd to podobnież też moze zwody robić

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Kryzys5554
                      sprawdze błedy po starym bo kompem mi sie nie podłanczali a czytałem że jak widzi stary błąd to podobnież też moze zwody robić
                      myślałem, że jest to tak oczywiste, że nie trzeba o tym wspominać, skoro wymiany podejmował się warsztat.
                      ta wtyczka jest na takie plastikowe zatrzaski(bądź metalowe), trzeba je wcisnąć mono i DELIKATNIE ruszając wtyczką wyciągnąć ją.
                      Zdjęcie oczywiście zaje... porzyczyłem :twisted:
                      Zdjęcie - 27.09.2008 - sztomel | Fotosik.pl
                      Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
                      Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
                      Pozdrawiam i Szerokości!
                      Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
                      http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez dominik9420
                        Kontrolka informuję, że silnik jest gotoy do uruchomienia, ale świece nie powinny przestawać grzać, bo one jeszcze dogrzewają silnik podczas pracy
                        Niezupełnie. Świece przestają grzać i włączają się ponownie po uruchomieniu silnika (tzw. afterglow phase)

                        Zamieszczone przez dominik9420
                        Jak silnik jest zimny (tym bardziej po nocy) to świeczki działają jeszcze kilka, kilkanaście minut po uruchomieniu dogrzewając silnik.
                        Długość grzania świec (zarówno preglow jak i afterglow) zależy od temperatury płynu chłodzącego w momencie przekręcenia kluczyka i odpowiedniej mapy zapisanej w sterowniku silnika. Nawet dla bardzo niskiej temp. faza afterglow nie przekracza 3-4minut.

                        Załączam stosowny obrazek z dokumentacji VW.

                        Zamieszczone przez FishPL
                        u mnie po zimnej nocy kontrolka swieci sie kilka sek i odpala od strzala, czasem sie dziwie ze trwa to jakby ulamek sekundy.. przejade pare km i gaszę. Gdy chce znow odpalic to kontrolki szybka gasna, ale silnik kreci 2-3 sek... cos jest nie tak?
                        Gdy ponownie uruchamiasz temp. płynu jest wyższa stąd krótsze grzanie świec.

                        Komentarz


                        • #13
                          Gdy ponownie uruchamiasz temp. płynu jest wyższa stąd krótsze grzanie świec.
                          ok, ale czemu tak dlugo kreci?

                          Komentarz


                          • #14
                            dominik9420 dzięki za fotke, wiesz im troche sie wtedy spieszylo bo mnie tak wryli troche na chama w grafik (wymieniali ok 5 min) a mieli goły wóz na kanale a ja jestem laikiem w tych sprawach (mechanika samochodowa), rano się wepne jeszcze bo dzisiaj szosowałem i na zimnym silniku lukne czy temperatury sie pokrywają (wiem że +-5°C różnicy)

                            [ Dodano: Pią 05 Kwi, 13 14:59 ]
                            Według mnie czujnik 100% sprawny, kąt wtrysku 51

                            Pomiary na zimnym silniku

                            01 Engine, grupa 007

                            ]"]404 Not Found

                            17 Instrumental, grupa 003

                            ]"]404 Not Found

                            Nie mam pojęcia już co nie tak

                            Komentarz


                            • #15
                              Sprawdź jeszcze na rozgrzanym silniku.
                              No dobra, skoro podłączyłeś kompa, to jakieś błędy były?
                              Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
                              Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
                              Pozdrawiam i Szerokości!
                              Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
                              http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

                              Komentarz


                              • #16
                                a mi ktoś odpowie?

                                Komentarz


                                • #17
                                  Wiesz właśnie czysto jest, tylko błąd zamka z prwych przednich, lampka sie w dzwiach nie świeci na podsufitce i blacie po otwarciu drzwi a tak pozatym czysto

                                  Po co mam sprawdzać na gorącym silniku skoro po nocy cięzej mi pali a w czasie dnia normalnie

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Kryzys5554, Co do zamka, to mikrostyk. Musisz wyjąć zamek i poprawić zimne luty.
                                    A może to

                                    Długość grzania świec
                                    FishPL,
                                    Problem z odpaleniem ciepłego silnika
                                    Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
                                    Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
                                    Pozdrawiam i Szerokości!
                                    Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
                                    http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez FishPL
                                      a mi ktoś odpowie?
                                      Mimo ze silnik cieply pali gorzej jak zimny gdyz ECM widzi temperature silnika juz wysoką- np 30-50 stopni i wlacza programowa ochrone dwumasy. Ochrona ta polega na zmnieszeniu dawki paliwa przy rozruchu by nie szarpnelo walem jak juz zalapie silnik i odpali. Dlatego tez sa te problemy z odpalaniem. Troszke przesadzili z ta zmiana w mapie.
                                      G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        A powiem wam jeszcze tak jak jest mróz lub wieje mroźny wiatr jak chodzi to pracuje tak cichutko że aż miło mruczy sobie natomiast jak jest + temperatura to już głośniej ją słycha ć tak jak by coś było nie wyregulowane

                                        [ Dodano: Wto 09 Kwi, 13 22:39 ]
                                        Chciałbym spytać jeszcze czy filtry paliwa filtron są dobre bo słyszłem że maja za małe dziurki i paliwo moze nie dochodzić tak jak trzeba, czy może to być przyczyną a nie świece

                                        Komentarz

                                        POWRÓT NA GÓRĘ
                                        Pracuję...
                                        X